När kommer del 2?

Hedvig  om Tack!:
när kommer del 2? älskar din fanfic jättemycket!! <3




Jag fick en kommentar om när del 2 kommer och jag tänkte svara på det i ett inlägg. Eftersom att jag har skrivit ett kapitel i veckan ett tag tog jag en liten paus. Men den här veckan så ska jag börja att skriva på del 2, jag har redan skrivit början på kapitlet. Som en liten teaser får ni veta vad kapitlet heter! :)

De som har läst noga hela fanficen här på the cold wind sidan kan nog lista ut vad kapitlet handlar om mest. ;)


Kommentarer
Postat av: Hedvig

okejj :) tack för svar <3

2010-06-25 @ 18:57:39
Postat av: Amira

OMG! Jag läste hela the cold wind och det enda jag kan säga är wow... Du har talang tjejen ! Jävlar!

Du är riktigt duktig på att skriva! Hur gammal är du?

Gillar du att läsa fanfics också ? Då kan du besöka min blogg, jag skriver en fanfic nu på svenska :)

Du äger på att skriva ;)

Pussar och kramar <3<3

2010-06-28 @ 12:51:51
URL: http://myfanfic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0