Svar på en kommentar

Amira skrev en kommentar till mig, men man kan inte kommentera på hennes blogg. Så jag svarar på kommentaren i ett inlägg istället.

Amira  om När kommer del 2?:
OMG! Jag läste hela the cold wind och det enda jag kan säga är wow... Du har talang tjejen ! Jävlar!
Du är riktigt duktig på att skriva! Hur gammal är du?
Gillar du att läsa fanfics också ? Då kan du besöka min blogg, jag skriver en fanfic nu på svenska :)
Du äger på att skriva ;)
Pussar och kramar <3<3

Svar: Tack så mycket! Jag kan svara på hur gammal jag är lite mer privat. Jag vet, jag är lite mysko men ni får stå  ut! x) Jag gillar verkligen att läsa fanfics och skall börja läsa din snart. Kommentera en gång till Amira så kanske jag hittar till din rätta blogg. Men det gick inte att kommentera på de två bloggar jag besökte.

Kram TCW författaren.




Jag ber om ursäkt för eventuella småfel som kan finnas i TCW. Men jag är inte så van vid att skriva, och jag glömmer lätt bort små detaljer.

Kommentarer
Postat av: Amira

Hej igen! Varsågod, det var så lite så ^^

Jag gör om hela min blogg just nu så det är lite problem med att kommentera. Tack för att du ska läsa min fanfic, super snällt <3

Kramar, Amira

2010-07-06 @ 14:29:28
URL: http://myfanfics.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 10:51:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0